Gå til hovedindholdet
MENU
Aula_close Layer 1

Brug af Aula

Principper:

  • Aula er primær platform for samarbejde med forældre, medarbejdere og ledelse. Kommunikation kan ske via beskeder og opslag.
  • Vi anvender Aula til skole/hjem-kontakt i forbindelse med elevens hverdag for at styrke samarbejdet omkring den enkelte elevs læring og trivsel. Når det skønnes hensigtsmæssigt, kan en telefonopringning eller indkaldelse til et møde være at foretrække, så man får talt direkte sammen.
  • Al intern skolerelateret digital kommunikation foregår på Aula.
  • Skolen anvender Aulas hjemmesideplatform som ansigt udadtil. Øvrige platforme kan anvendes til PR.
  • Kommunikationen er modtager- og løsningsorienteret, og tonen er ordentlig.
  • Det fysiske møde, dialogen og samtalen ser vi fortsat som relevant og værdifuld i ethvert samarbejde.
     

Man kan forvente svar på telefonopkald og skriftlige henvendelser inden for 2 arbejdsdage, med mindre der er tale om en nødsituation.
 

Vedtaget af skolebestyrelsen, august 2023